جستجو

ورود/ثبت نام

هیتر برقی برای سالن های بزرگ و کوچک (3)

هیتر برقی برای سالن های بزرگ و کوچک

فهرست مطالب

هیتر برقی برای سالن های بزرگ و کوچک : در فصل سرد زمستان تامین گرمایش محیط یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین اقدامات میباشد که این اقدام در نهایت موجب ایجاد هوای دلچسب در محیط زندگی و کار و … می‌باشد.

امروزه یکی از سوخت های محصولات گرمایشی *برق* می‌باشد که این سوخت معمولا مواقعی که گاز و یا گازوئیل در دسترس نباشد مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که قدرت گرمایشی که سوخت گازوئیل دارد به مراتب بسیار بیشتر و قوی‌تر از گرمایشی است که سوخت *برق* دارد.

محصولات گرمایشی برق بطور کلی به دو دسته تقسیم میشوند

1-محصولات گرمایشی برق تکفاز
2-محصولات گرمایشی برق سه‌فاز

با توجه به این نوع که برق ورودی در دستگاه‌های گرمایشی برق متفاوت است که در نتیجه قدرت گرمایش آنها نیز متفاوت بوده، بطور مثال محصولات گرمایشی با برق سه‌فاز قدرت بیشتری در گرمایش داشته و فضای بزرگتری را گرم می‌کنند.

برند های انرژی و البرز موفق به تولید محصولات گرمایشی برق تکفاز و سه‌فاز بوده که هر کدام با ویژگی های منحصر‌بفرد خود کارایی‌های متفاوتی دارند.

هیتر برقی انرژی:

هیتر برقی برای سالن های بزرگ و کوچک (2)

  • هیتر برقی فن دار تکفاز مدل EH0045:
    ایمنی این دستگاه بسیار بالا بوده به‌طوری که اگر دمای هوای خروجی بیش از حد مجاز باشد؛ این هیتر با کمک ترموستات حدی ایمنی دستگاه را حفظ می‌کند و از بهترین محصولات هیتر برقی برای سالن های بزرگ و کوچک به شمار میرود؛ علاوه بر مجهز بودن به ترموستات حدی این دستگاه به ترموستات محیطی جهت کنترل دمای محیط نیز تجهیز شده است.
    همچنین وجود فن سانتریفیوژ کم صدا در دو دور کند و تند از دیگر تجهیزات این هیتر برقی بوده که در نهایت تمامی این تجهیزات پیشرفته نشان دهنده بروز و ایمن بودن این دستگاه می‌باشد
    این هیتر با ابعاد 56*32 سانتی متر و وزن 13 کیلوگرمی بسیار کاربردی بوده و مناسب نصب در کارگاه، انبار، مغازه، کیوسک، اتاق نگهبانی و یا پارکینگ تا 70 مترمعب می‌باشد.
  • هیتر برقی سه‌فاز مدل EH0150:
    از مشخصات ظاهری این دستگاه می‌توان به کم حجم و قابل حمل بودن آن اشاره کرد همچنین بدنه این دستگاه قرمز بوده که با عایق پوسکی در مقابل زنگ زدگی مقاوم بوده. از تجهیزات مهم این دستگاه نیز می‌توان به فن اکسیال کم صدا اشاره کرد، همچنین این هیتر توانایی کنترل خودکار دما و حفظ کارکرد فن تا خنکی کامل المنت‌ها را نیز دارا است.
    هیتربرقی سه‌فاز با ابعاد 35*42 و در ورن 20 کیلوگرمی قابل نصب روی دیوار با زمین بوده و تا فضای 280 مترمکعب از جمله کارگاه، انبار، کیوسک، اتاق نگهبانی، ویلا و حتی پارکینگ ساختمان‌ها را به راحتی پوشش می‌دهد.

هیتر برقی البرز:

هیتر برقی برای سالن های بزرگ و کوچک

  • هیتر برقی تکفاز مدل NE-3:
    این هیتر برقی با وزن بسیار کم حدود 2 کیلوگرم خود و ابعاد 17*29 بسیار کم حجم و سبک بوده و از این به راحتی قابل حمل می‌باشد.
    توان حرارتی هیتر برقی البرز مدل NE3، 3 کیلووات می‌باشد و توانیی گرمایش فضای 50 تا 120 مترمکعب را دارد.

کاربری‌های این دستگاه شامل: ویلا، کانکس، منازل سوکنی، فضاهای دارای سالن‌های صنعتی می‌باشد.
ویژگی های مهم و چشمگیر این هیتر از جمله قابلیت تنظیم پایه، افزایش دما در زمان کم راندمان حرارتی بالا و همچنین قابل استفاده بصورت فن به تنهایی برای تولید هوا نیز می‌باشد.

  • هیتر برقی سه فاز مدل NE1-5:
    شکل ظاهری این دستگاه مانند جت هیتر می‌باشد و از طرفی داخل این دستگاه مجهز به فن می‌باشد که این امر موجب شده تا گرمای ایجاد شده توسط المنت‌ها به جلو پرتاب شود و سطح وسیع‌تر و بزرگتری را از فضا گرم کند؛ کاربری‌های این دستگاه شامل: سالن‌های صنعتی، انبار و … تا فضای 400 مترمکعب می‌باشد.

جهت ثبت سفارش هیتر برقی برای سالن های بزرگ و کوچک به فروشگاه آنلاین هماسل مراجعه نمایید و یا با شماره های تماس فروشگاه در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *