جستجو

ورود/ثبت نام

جت هیتر گازی

جت هیتر گازی

فهرست مطالب

جت هیتر گازی

جت هیتر را می‌توان از جمله برترین محصولات مخصوص گرمایش در محیط‌های صنعتی دانست. اگرچه این نوع محصول مدل‌های مختلفی دارد؛ اما در بین آن‌ها جت هیتر گازی از محبوبیت بالاتری برخوردار است. دلیل این امر را می‌توان نوع کارکرد و همچنین مصرف مناسب این محصول دانست. استفاده از جت هیترهای گازی در مواردی همچون گلخانه‌ها و یا دامداری‌ها یک امر ضروری به شمار می‌‌آید.

به‌طورکلی در محیط‌های صنعتی امکان بهره‌گیری از وسایل گرمایشی عادی وجود ندارد. برای مثال نمی‌توان جهت گرم‌کردن محیط درون یک مرغداری از بخاری یا شوفاژ استفاده کرد. به طبع در این موارد نیاز به دستگاه‌های پرتوان جهت تولید حرارت وجود دارد تا از آسیب رساندن به محصولات و یا حیوانات موجود در درون بخش صنعتی مدنظر جلوگیری شود.در چنین شرایطی جت هیتر از نوع گازی بهترین گزینه برای اغلب کاربران محسوب می‌شود. این هیتر بسیار خاص، سروصدای چندانی ندارد و به همین دلیل می‌توانید از آن در مراکزی که عدم تولید صدا اهمیت دارد نیز بهره ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

عمر مفید جت هیترهای گازی بسیار بالا است.

جت هیتر گازی
جت هیتر گازی

آیا جت هیتر‌های گازی نیز در رده ‌هیترهای گازوئیلی و برقی قرار می‌گیرند؟

برای پاسخ به این پرسش باید گفت بله، جت هیتر گازی نیز عملکردی مشابه با جت‌ هیترهای گازوئیلی و جت هیترهای برقی دارد. اصلی‌ترین تفاوت جت هیترهای گازوئیلی و برقی با این نوع از جت هیترها،‌ بهره‌گیری از گاز به‌عنوان سوخت اصلی در این محصولات است.

جت هیترهای گازی از نظر کاربرد نسبت به جت هیترهای گازوئیلی و برقی دارای محبوبیت بیشتری هستند. از جت هیترهای گازی برخلاف دو مدل دیگر می‌توان در محیط‌های با حساسیت بالا مانند سالن‌های تولید محصولات مختلف نیز استفاده کرد؛ زیرا خطر به‌کارگیری این جت هیترها کمتر از هیتر گازوئیلی انرژی و هیتر نفتی است (به دلیل استفاده از گاز).

شرکت هماسل فروشنده انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی برند انرژی، البرز و آبسال برای مصارف خانگی و صنعتی می باشد برای اطلاع از قیمت جت هیتر گازی و هیتر فن دار انرژی با کارشناسان هماسل تماس بگیرید.02133914317021339381540912945146309129451462

آیا مصرف انرژی جت هیترهای گازی نسبت به جت‌ هیترهای برقی بیشتر است؟

بسیاری از کاربران با این تصور که مصرف جت هیتر گازی زیاد است، به سراغ جت‌ هیترهای برقی و گازوئیلی می‌روند. این یک تصور کاملاً نادرست است؛ زیرا این محصولات اصلاً پرمصرف نیستند و حتی موجب صرفه‌جویی کلی در زمینه هزینه‌های مرتبط با گرمایش محیط مدنظر می‌شوند.

برخلاف هیترهای برقی که برای گرم‌کردن از انرژی الکتریسیته بسیار زیادی استفاده می‌کنند، هیتر را می‌توان حتی با استفاده از کپسول‌های گاز مایع نیز به کار انداخت. علاوه بر این، نسبت حرارت کسب شده نسبت به سوخت مصرف شده در جت هیترهای گازی نسبت به جت‌ هیترهای گازوئیلی، بیشتر است.

بنابراین، به‌جرئت می‌توان گفت که اگر به دنبال بهترین نوع جت هیتر هستید، باید جت هیتر گازی را انتخاب کنید. این نوع جت هیترها چه برای محیط‌های صنعتی گسترده و چه برای محیط‌های کوچک‌تر نظیر انبارهای نگهداری از محصول، بهترین گزینه به شمار می‌آيند.

حداقل فشار برای استفاده از جت هیتر گازی باید چقدر باشد؟

حداقل میزان فشار گاز برای استفاده از جت‌ هیترهای گازی بیست و پنج میلی بار است. اگر فشار گاز مربوطه کمتر از این عدد باشد، جت هیتر نمی‌تواند قدرت لازم جهت گرم‌کردن محیط مدنظر را داشته باشد. نکته جالب آن است که در صورت کاهش ناگهانی فشار، جت هیتر به‌صورت خودکار این کاهش را تشخیص می‌دهد و مشکلی به وجود نمی‌آید.

جت هیتر گازی
جت هیتر گازی

استفاده از این محصول با گاز شهری

آیا جت هیتر گازی هم به دودکش نیاز دارد؟

یکی از اصلی‌ترین مزایای جت هیترهای گازی نسبت به جت‌ هیترهای‌ گازوئیلی، عدم نیاز به استفاده از دودکش است. همان‌طور که می‌دانید در جت‌ هیترهای گازوئیلی باید از دودکش استفاده شود؛ زیرا سوخت ورودی مقداری آلودگی تولید می‌کند و این آلودگی باید به خارج از محل به‌کارگیری جت هیتر گازوئیلی منتقل شود.

این وظیفه بر روی دوش دودکش قرار دارد. کوچک‌ترین مشکلی در دودکش (برای مثال مسدودشدن به علت لانه‌سازی پرندگان) می‌تواند منجر به عدم خروج دود تولیدشده توسط هیتر‌های گازوئیلی شود و این امر ایجاد­کننده خطرات مختلفی است.

این در حالی است که جت هیتری که با گاز کار می­کند، نیازی به دودکش ندارد و دلیل این امر هم سوخت مصرفی چنین هیترهایی است. همین امر موجب شده است تا در محیط‌های مخصوص نگهداری از حیوانات (برای مثال گاوداری‌ها) از جت هیتر‌های گازی بهره بگیرند.

مهم‌ترین عامل پیش از خرید یک جت هیتر گازی چه چیزی است؟

شاید با توجه‌ به مزایای گفته شده، قصد داشته باشید که همین‌ الان یک هیتر گازسوز خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید هیتر گازی در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها برای محل خاصی کارایی دارند و انتخاب شما باید بر اساس نیازتان باشد. بهره‌گیری از یک جت‌ هیتر فوق‌العاده پرقدرت در محیط‌های کوچک، نتیجه‌ای جز هدررفت انرژی ندارد.

توصیه می‌کنیم که پیش از خرید و یا انتخاب یک جت هیتر، ابعاد محیط مدنظر خود را بررسی کنید. اگر محیط مربوطه یک دامداری و یا یک گلخانه بسیار گسترده است، باید از جت ‌هیترهای شصت کیلوکالری کمک بگیرید. این نوع جت هیترها قوی‌ترین جت هیترهای گازی به شمار می‌آیند و می‌توانند در کسری از زمان، محیط دلخواه شما را به نحو احسن گرم کنند.

به طبع اگر محیط مدنظر شما یک محیط کوچک‌تر نظیر انبارهای نگهداری از کالا یا سالن‌های کوچک تولید محصول است، باید به سراغ گزینه‌های با حجم کمتر بروید. در این شرایط بهتر است جت هیتر گازی با حجم سی کیلوکالری را انتخاب کنید. این جت هیترها نیز همانند جت‌ هیترهای شصت کیلوکالری می‌توانند گرمای مناسبی را برای شما فراهم کنند، البته با این تفاوت که از نظر حجم و اندازه کوچک‌تر هستند و مصرف انرژی بالایی ندارند.

جت هیتر گازی
جت هیتر گازی

 هیترهای گازی قدرت فوق‌العاده بالایی دارند.

سخن پایانی

هیتر گازی فن دار انرژی انتخاب اول کاربران حرفه‌ای هستند. این محصولات با برخورداری از طراحی فوق‌العاده ویژه و بدنه‌ای مقاوم، می‌توانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. نکته جالب اینجاست که نصب‌کردن جت هیترهای گازی نیز زمان‌بر نیست و می‌توانید تقریباً چند ساعت پس از دریافت محصول از گرمای آن لذت ببرید. جت هیترها در ابعاد مختلفی عرضه می‌شود.

شما می‌توانید با توجه‌ به نیاز خود یک جت هیتر گازی متناسب با کارکرد مدنظرتان را انتخاب کنید. اصلی‌ترین نکته در زمینه خرید یک جت هیتر باکیفیت، توجه به متریال به‌کار رفته در ساخت آن و همچنین موتور مکش درونی جت‌ هیتر است. اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با کارشناسان homesale.com تماس برقرار کنید.

سوالات متداول

جت هیتر گازی برای سوله های بزرگ هم مناسب است ؟

بله شرکت هماسل هیتر گازی برای هر کاربری را دارند و از این جت ها در فضاهای بزرگ هم میتوان استفاده کرد

آدرس فروشگاه کجاست؟

فروشگاه هماسل واقع در تهران - خیابان مصطفی خمینی روبروی پمپ بنزین - فروشگاه مرکزی انرژی شماره تماس:09129451462 - 09129451463

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *